Alla inlägg under januari 2013

Av Stolta Beliebers - 29 januari 2013 18:58

Tja!
Jag trodde att kakan hade gjort några inlägg men det hade hon inte. Och igår fick jag åka hem ifrån skolan för att jag hade ont i huvudet , feber och hosta... Det är någon slags influensa *Stavning* men iaf ska jag äta mat nu
Byee// Gurkan!! :)

Av Stolta Beliebers - 15 januari 2013 22:15

Tja!
Sorry att jag inte har gjort ett inlägg på 3 dagar men jag såg att kakan gjorde ett inlägg för 2 dagar sen. Men iaf så ska jag gå och lägga mig nu!
HEJDÅ// GURKISHH

Av Stolta Beliebers - 13 januari 2013 11:20

Hejhej!! Såg att Guuuurkeesh typ hade skrivit fler än 10 inlägg så jag bestämde mig för att lägga upp ett jag också    Jag har inte gjort så mycket under lovet faktist eller jo... ganska mycket men jag är för trött för att skriva nånting nu. ehm ja har inte så mycket mer att säga än Hejdåå! =D Eller jo det har jag!! Fast till Gurkan.. Jag har gjort nya hejdåskyltar till oss som vi har när vi har skrivit färdigt ett inlägg. Dom ser ut såhär...


     ja det var nog allt... Hejdå!! =D





 






Av Stolta Beliebers - 12 januari 2013 11:15

Tja!
Nu så sitter jag i bilen på väg till min fotbolls träning så det blir ett snabbt inlägg. Måste dra nu så:
Bye// Gurkan!! :)

Av Stolta Beliebers - 10 januari 2013 21:47

Hejsan!
Nu så ska jag gå och lägga mig och jag ska kolla på Grinchen "Stavning" som vanligt men jag ska nog gå ner och ta en macka elr ngt så ska typ äta nu så::
Hejdåå//Gurishh

Av Stolta Beliebers - 9 januari 2013 19:34

SORRY JAG TYP KLICKADE PÅ PUBLICERA 2 GÅNGER   

Av Stolta Beliebers - 9 januari 2013 18:36

Tjenare alla läsare! 

Fast även om vi inte harmånga men får hoppas det!  

Jag körde WoW typ nyss( Det är därför statusen var World of Worldcraft )

Och efter det här inlägget så kanske jag ska göra ett inlägg på :Fidde.blogg.se!

Annars så ska spela WoW igen!   

Men iaf så ska jag göra något annat nu så:                  PS/det kmr komma några bilder ifrån fb. 

                    BYEE GURKAN!!   

Var liten där!!


R.I.P

Hunden i mitten lever fast honom har vi sålt! :'(

Av Stolta Beliebers - 9 januari 2013 18:36

Tjenare alla läsare! 

Fast även om vi inte harmånga men får hoppas det!  

Jag körde WoW typ nyss( Det är därför statusen var World of Worldcraft )

Och efter det här inlägget så kanske jag ska göra ett inlägg på :Fidde.blogg.se!

Annars så ska spela WoW igen!   

Men iaf så ska jag göra något annat nu så:                  PS/det kmr komma några bilder ifrån fb. 

                    BYEE GURKAN!!   

Var liten där!!


R.I.P

Hunden i mitten lever fast honom har vi sålt! :'(

Presentation

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2 3 4 5 6
7 8 9 10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards